Saturday, October 20, 2007

给曾咏霖的一份简单的生日礼物:《你是爱我的》

咏霖,这几天实在病得太重了,体力实在有限,也没有办法准时地替你准备好礼物。

今天的咳嗽刚好开始稍缓,就决定把迟一天的礼物给你,希望你会喜欢。

选了一首张惠妹的《你是爱我的》,因为是她的新歌,也是你欣赏的歌手,希望我不会把歌唱得太烂。有唱得不好的地方,也希望能海涵。

我刻意把脸遮住,因为我想信你应该能记得我的样子吧。

祝你幸福快乐,开开心心!

2 comments:

Anonymous said...

Hello, U r sick ah? I Dunno leh... Sorry... hope u recover soon too. My throat recently got a bit pain cos the braces has caused some 'heat' to develop in my body. So I'm trying my best to recover too. So... haha... wish me luck too. :P

Anonymous said...

I had listen the way u sing hor...You are not sick you are feeling well right...How come I never sense any feeling in this song you sing leh..I rather listen to ah mei singing leh..
like this also can sing in mu chuan or ming ge chang ting..really torture pp ears leh..